وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

می خوام بهتون بگم خدا هست

پس زندگی قابل تحمل

امام زمان هست


بچه ها اینا خیال نیست 

100000000میلیارد دلار اسون تره یا فیلم خدا رو دیدن ؟

 دیدی نشونت میدن چند وقت دیگه

دیدی تو فوق تیلیاردری

انقدر نگو گدام

انقدر نگو بدبختم 

انقدر ارزوی خوشبختی برای هم نکنیم چون خوشبختیم چون خدا داریم امام زمان داریم

عین اینکه من هی بگم انشالله نفس بکشی

خوب من دارم نفس میکشم

ما همه خوشبختیم

خوشبخت خوشبخت

اسلام گفته بیکار نمون نه زن نه مرد 

بعدشم گفتن عقل معاش همه باید داشته باشن یعنی هر کاری که از دستت بر میادکه  سود بیشتری برای تو داره انجام بده 

همین 

باور کن اسلام یعنی این 


بعدشم مثل رود باش بخت اومد اومد نیمدم نیمد ولی تو مرتب باش غذای خوب لباس خوب 

چه مرد چه زن 

اون سه اصل همیشه یادت باشه سه اصل وقت انتخاب سه اصل بعد انتخاب 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد