وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

خیلیا رو دزدیدن

این دزدی از 80 شروع شد

انقدر بگم که همه بی گناه بودن دور وریام حتی پدرم اون یه شخص دیگه شبیه بابام بود 

حتی اقاسید

اونو توی زندان عوض کردن 

همه رفتن

همه پر کشیدن رفتن 

اخه ما یه تیم شدیم از فامیل همه 

همه نابغه 

هر کی توی یه چیز

تازه اقاسید شده بود معاون حزب الله ایران 

یکی بهش گفته بود زیر ابتو تا ته زدی

همه رفتن

فقط من موندم

خوب منم ببرید

فقط با زجر نکشید

صادق اقاسید حتی هانیه همه رو بردن حکیمه عروس خاله 

اخه فرض کن یه پسر 30 ساله چطوری شد معاون حزب الله شد یه شرکت زد بدون هیچ پارتی بازی حتی بدون هوش زیاد 

احمدی نژاد دلقک اقا سید ما بود که درستش کردن چین و وزارت اطلاعات ایران 

البته که من هنوز به اقای احمدی نژاد ارادت دارم چون میدونم خودشم نمیدونست به جای اینه 

اخه فامیل من بود 

اینا دیگه از اون موقع زوم کردن رو کل فامیل ما 

همه رو بردن

همهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بچه های دانشگاه

بچه های مدرسه

بچه های هیات

بچه های فامیل

فقط من موندم 


میدونم پشت همه اینا چین هست حالا احمدی نژاد یه وسیله است 


ولی خدا شاهده هیچکدوم از ما نمیخواستیم ریس جمهور یارهبر بشیم 

فقط دوست داشتیم مردم خوب زندگی کنند راحت باشن با عشق باشن پر پول باشن 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد