وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

هی من گفتم به خدا علی متفاوت شده

هیچکی باور نکرد

گفتم بخدا این علی اون علی نیست 

گفتم بخدا دماغ حکیمه کوچیک شده گفتن اره ولی چرا غوز داره؟

همه رو بردن 


داداش عزیزم فوق تخصصی قلبت مبارک

امیدوارم هشیاریت هنوز به جا باشه و وقتی حرفای منو میشنوی خوشحال بشی

داداش محمد فوق تخصصی قلبت مبارک

یادته بهت میگفتم عزیزم تو چرا خودتو دست کم میگیری 

نمیدونم اصلا متوجهی من خواهرت هستم یا نه ؟عزیزم چقدر دوست دارم مطبتونو پیدا کنم بیایید قلب خواهرتونو خوب کنید 


فدای جفتتون بشم که چقدر دوست داشتید دکتر بشید

عباس عباس تو مظلوم بودی و نابغه در شیمی

زین العابدین به خدا که تو زیبنده عبادت بودی

عمارچقدر حسابدار خوبی بودی

علی

محمد 

حسین فقط تو مونده بودی تو هم بردن

امیدوارم حالا بهت برسن هر رشته ای که دوست داری تحصیل کنی 

و هر چی دلت میخواد برات اتفاق بیفته 


بابام بابام بابام

مامانم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد