وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

سلامت روان

پسرم

عزیزکم سلام

انشالله که یک ازدواج موفق داشته باشی

ولی من نمیگم ازدواج کن یا ازدواج نکن

فقط

فقط این رو بدون اصرار بر ازدواج مخصوصا برای ازدواج کردن

مطمان باش مشکلی وجود داره 

و برای همه روشنه

مثل اینکه من اصرار کنم هر روز چلو کباب بخورم 

اگر کسی ببینه مصخرم میکنه و به سلامت روانی من شک میکنه

عزیزم از غذا خوردنت تا ازدواج کردنت تا علاقت به چیزهایی که نداری همش دلیل روانی داره 

اگر دیدی به یکی از نیازات زیاد علاقه داری حتمی پیش یک روانشناس مجرب مراجعه کن

اگر همش فکر میکنی داری گر میگیری هیچی سر جاش نیست  بخوای بری کار ضد اخلاقی یا شرعی کنی یا اصلا فقط حالت بد باشه  روحیت از دست بدی بدون مکانیسم دفاعیت فعال شده و اتفاقا همه چی سر جاشه

تویی که سر جات نیستی 

پسر گلم بدون  که عالم طوری نیست که همیشه  بر موراد وقف ما بگرده 

اولین و اخرین حرفم اینکه با کسی سر جنگ نداشته باش 

اگر کسی تو رو ناراحت کرد بدون اون حتمی یک درد تو وجودش داره حس میکنه الان در مرداب است و داره فقط دست پا میزنه تا حالش کمی بهتر بشه 

شاید چون خودشو نبخشیده 

یک توصیم اینکه اگر کمک تو رو رد کرد برای حال بهتر حتمی ازش فاصله تو رعایت کن تا تو اسیب نبینی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد