وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

محبت

پسرم 

داییت به من گفت اگر میخوای مطالعه کنی اول از کتابهایی که دوست داری مطالعه کن تا عاشق مطالعه بشی بعد برو درس بخون حالا

ایده خوبیه 

 عزیزم علاقه مهم ترین پارامتر زندگی هست قرق ما با حیوان محبت و عقل هست

اگر من از بابات جدا شدم چون اولین روز بهم گفت کس دیگه رو دوست داشته و بهش ندادن


تورو خدا این خضعبلات مبارزه با هوای نفس جمع کن  دوست داشتن هوای نفس نیست اگر خوب باشه ولی گناه نکن دل نشکن مهربون باش داد نزن خدای ناکرده دست بزن نداشته باش

اگر یه روزی کسی رو دوست داشتی تحقیق کن ببین اونم دوست داره 

برو در اجتماع ببین کسی رو دوست داری ازدواج کن

اگرم طرف دوست نداشت مطمان باش خدا یکی بهتر برات کنار گذاشته که پیداشکنی و دوسش داشته باشی


عزیزم بچه ها در ابیاری عشق پدر مادر رشد میکنند

برو همه رتبه های برتر ببین هم در مدرسه هم در دانشگاه ها

همدیگه رو دوست داشته باشید و هر روز مستحکم ترش کنید


این از ازدواج


در مورد بقیه هم همینه ببین چه درسی دوست داری چون کار فرسایشی هست اگر دوسش نداشته باشی بزور میری سرکار



در مورد هرچی همینه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد