وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

دعوا بده

پسرم شاید اینو بگم منو بکشن

میدونید چرا ایران و جهان به فلاکت رسیدن الان در دین

چون از مراجع تقلید درست راجع بهش استفاده نشد

آیت الله مرعشی نجفی دم دستت تو رفتی دنبال امام خمینی

امام خمینی هم دمش گرم گفت من دولت تعیین میکنم خوب وظیفشو مشخص کرد سیاسی بزار این معنوی باشه اون یکی بین المملل و بقیه هم همچنین 

الان اینیستاگرام منو ببینید ریزه میزه و مادر یه طرح دادم تمام مراجع بنظرم خوبو وزیر کردم بغلشم چند نفر دیگه که الان میبینم بعضی از اون چند نفر خوب نیستن نه مراجع 

آخه اینا وزیر نشن کی میخواد وزیر بشه


ما همه با هم خواهر برادریم اون نشه من بشم که نداریم 

ما کومنیسم نیستیم ما یک خانواده ایم یکی وضعش بهتره به این که کناره کمک می‌کنه در توانش باشه هر کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد