وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

ته دره

آمار تصادفات کشور ۱۲ هزار نفر که بیشترشان مردن میمیرن برید تو خود سایت دولت نوشته

بعد میگن شوهر کو 

دخترای من هر وقت ازتون پرسیدند شوهرت کو  بگید ته دره ست

ماشینتون جادتو درست کن دیدی این عروسک بار بیا که میخونن راه میرن اونا چیزیشون نمیشه بعد ماشینا اینجوری

حتمی اینم باید من طراحی کنم؟

گفتم بهتن دیگه این ماشینا کوچولو که میچرخن به جایی نمیخورن تایه ذره برخورد میچرخه

خوب اینو بیا بزرگ طراحی کن

بخدا منم توانی دارم نمیتونم انقدر کار کنم

با اینکه مجانیه ولی اگر توانشو داشتم باور کنید حتی اینم براتون طراحی میکردم


من نزدیک 5000 طرح دادم تا حالا که بعضیاش نوبل گرفته

ولی منم یه توانی دارم 

اینجا میام تذکر میدم یا باهم بخندیم

کار خودم که بسیار سخته 

نمیدونم یعنی مرده انقدر سختش کرده

دیگه وقت ندارم برای چیزای دیگه

تازه من دو هفتست از اون شکنجه گاه اودم بیرون

خودتون همت کنید


خیلی تنبلید ولی همتون ناراحت نشید ها

هی جلسه الکی

اتفاقا اگر اجاره بدید اداراتو  خیلی بیشتر میتونید کار انجام بدید مطالعه کنید فیلم اموزشی ببینید تازه اوقات فراغت هم دارید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد