وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

شما همتون سالمید اینو یک نوبلی میگه

پسرم

ابن امین اباد یا کشورهای عقب مونده دیگه رو که میبینی ادماش یه حرکاتی دارند


نامردا به اینا دیگه حتی قرصم نمیدن یه جا فقط میزارنشون

و الا تیمارستانی که قرص درست بده هرگز اینجوری نیست

اصلا حدیث نداریم برای تیمارستان

فقط قرص پخش کنید 

عزیزم شبیه موضوع خرست

شما از بچگی گفتین خر بده و فشه دیونه فش بوده خوب معلوم الان قرص متعلق به خودشو نمیخوره

چون میخواد بگه من دیونه نیستم


از اون طرف گفتن دیونه هیچی نداره میتنن تمام اموالشو بالا بکشن هر کاریشم کنن حتی بکشنش

خوب معلوم این بدبخت نمیخوره تا بگه من دیونه نیستم



حالاجالب هیچ حدیثی در این موارد نداریم اصلا معنای جنون کلا نداریم


حالا این بدبخت داره قرص میخوره حالش خوبه چرا با روح روانش بازی میکنیم

اصلا میگم هزاران زهرا وجود داره هر چند وقت یکبار میرن امین اباد بهتون نشون میدن  حالا اینا همه پرفسور در رشتشون

امین ابادم گفتم قرص نداره خوش طرف حالش خوب نیست



حالا بزاراز پزوهشهای خودم در مورد خودم بگم من3 سال قرص نخوردم چطوری هیچی محیطمو اروم کردم ورززش کردم و اون رتبه ها در گینس ثبت کردم سخنرانی گوش دادم ازروانشناس تا روحانی

بعدش گوش ندادم دوباره قرصی شدم


یعنی این بدبختا هم قابلیت درمان کامل رو دارن بدون حتی قرص هر بیماری ای

اصلا دیگه مجنون نداریم به لطف علم درست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد