وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

یه نکته

همینجور که کارامو میکردم ظرفامو میشستم مثلا گوشم میدادم مثلا حداقل روزی 4 ساعت با توجه

ولی شما قرصاتونو بخورید محیط آرام کجا بود 

منم میخورم دیگه

باید اسمشو بزارن قرص محیطی

دکتره پرسید اگر یه روز پول نداشته باشی چی کار می‌کنی گفتم میرم کار گفت کارم نداری گفتم گدایی 

گفت این دیونست هنوز 

واقعا توقع داشتی چی بگم بگم میرم قحبه میشم یا دزدی یا کارای دیگه

یعنیررررررررررررر......بهت



تو رو خدا قرصاتونو ول نکنید منم یه مدت ول کردم میخواستم دهن اینارو ببندم و بستم

ولی دیگه همینجا بیام قول بدیم همه ما که هر قرص خوبی رو میخوریم و بهمون ساخته رو هیچ وقت قطع نکنیم


گیر همچین آدمایی زبونم لال میفتید دیگه معلوم نیست چی میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد