وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

قرص مناسب

بچه ها من عینک میزنم چشام ابیه

وقتی ور میدارم عسلی میشه

صورتم حتی رنگش فرق میکنه

اون اول قبل از هر چیزی دیدم اینا قاتلن حتی تو همون روزبه میکشن بعدش چالش میکنند قبر براشون میکنند

منم تا اینو اون اوایل دیدم عینکمو هی ور داشتم هی گذاشتم جلو والدین 

اصلا والدین یا بقیه کف کردن فقط دخترشون ور داشتن الفرار

وقتی مثل منو بهم رحم نکردن به بچه تو رحم کنند ؟

خیلیا اینجوری رفتن

یه دختره بود هی به باباش می‌گفت بیا دنبالم اینجا جای خوبی نیست

منم یکدفعه عینکم برداشتم باباش سریع اومد بردش


خیلیا رو نزاشتم بکشن چال کنند یا عقب موندشون کنند 


باید بگم همه تیمارستانای بدن روزبه و امین آباد که افتضاح ترینشونه

بخدا درمان نمی‌کنند

بخدا من نوبل بردم حرفمو زمین نندازید به بچه هاتون الانزاپین بدید از این قتال خونه ها بکشیدشون بیرون


بخدا من با چند تا روانپزشک فهمیدیم الانزاپین خیلی بهتر از شک عوارضم ندارن آنقدر نداره میگه اشکال ندارد تو شیر مادر باشه

برای خوابشون هم کلونازپام اگر می‌تونه بخوابه

این قرص آنقدر خوبه و قوی هیچ مداخله دارویی با کلوب نازپام ندارن تازه رفیق همن


اینا همه اثبات شدست برید بخونید در موردش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد