وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

تجربه

اگر خواب نداشت کلوناز پام برای خواب خوردی خوابیدی ولی احساس شنگولی داری برای پیش گیری لیتیم مصرف کن اینا هیچکدوم  عوارض ندارد فقط لیتیم اگر خیلی بخوری روزی یدونه موت میفته یکی دیگه جاش در میاد

ما چرا کانال رادیویی حداقل روانشناسی نداریم ایران

بعد خارج بیستا دارن

روانشناس زنگ بزنن مردم دردشونو بگن به سبک روانشناسی دینی جواب بدی و تو قبول داشته باشی حرفاشونو

۲۴ساعته باشه

ورزش هم جای سلولهای مرده و خراب مغز میاد یعنی از لحاظ مغزی تو حالت خوب میشه کلی در این مورد می‌دونم ولی بچه ها آنقدر حرف نکشید از من دیگه خیلی دارم حرف میزنم خخخخخ. ببین مغز تا ۷سالگی ساخته میشه دیگه درست نمیشه بجججججججججز ورزش

این جزو تحقیقات جهانیه

تو مگه ۷سالگی اینجوری بودی پس ورزش کنید سلول جدید درست میشه

محیط آرام هم هست 

کارای خونه و بچمم میکردم من قبلاً خونه داشتم رهن کرده بودم

همین سالم سالم بودم از فرد طبیعی طبیعی تر بودم


ولی الان که نیست نمیشه  قرص میخورم

حالا اگر نکته ای یادم اومد میگم

آها

الانزاپین که گروه روانپزشکی  کرده بودند خودشون حداقل ۲۰سال سابقه طبابت داشتن ازشون خواهش کردم به جای برق الانزاپین بدید جوابش دو سه روزه طرف طبیعی شده بود حتی از شک هم قوی تر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد