وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

سلامت

پزشک مثل ازدواج میمونه 

بد داره خوبم داره ه انشالله که زیاد بشن دکترای خوب

باید بگردید خوبشو پیدا کنید

دکتر نباید بگه من همه چیو میدونم قاتل بیمارش باشه

مطالعه متفرقه و مطالعه هم باید داشته باشه همیشه

همیشه هم در دسترس باشه

اون بیمار بدبخت پولشو میده

کم کم قرصا به ترتیب اهمیت کم میشه همزمان اون 4 مورد اضافه میشه تا کم کم قطع بشه ولی تا اخر عمر این برنامه رو باید داشته باشید

اینو پزشکتون تعیین میکنه

باور کنید منم اینجوری سه سال نخوردم رفتم مشهد دوباره شروع کردم چقدر این نکبته خانوادتن اینجورین

برای رعشه یا پارکینسون یا تیک بیپریدین بخورید بهتر میشه





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد