وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

فیل

مصداق مجنون رو هیج جا نگفته فقط امام صادق رابطه زناشویی رو شبیه جنون خواندن

یعنی همه متاهلا دیونن خخخخخخخخخخخ


هی به اقای خامنه ای گفتم شما و بقیتون فقط دارید شعار میدید شعور شعار نیست

خوب میخواید من شعار بدم شما برید پزوهش کنید درد مردمو شما بیشتر قدرت دارید منابع دارید ادم دارید

نیمدونم خامنه ای هم ازوناست یا نه

 احمدی نزاد هم که ساز خودشو میزنه از اینا نیستولی یه جور دیگست اسلامی نیست 

اصلا تن پرورید یا شعار میدید

خوب کار کنید پزوهش کنید فکر کنید تولید کنید زحمت بکشید 


چرا اینجوری شدید 

انگار یه بمب خنگ بودن به خیلیا زدن 

طرف مدیر دون پایست زیر دستاش یه کار نصفه نیمه میکنه این میره به بقیه نشون میده

اخه این چه وضعشه

ادم که بعضیاتون میکشید فقط شعار که میدید در مجموعه نخبگانتون تنبلی هست دکتراتون مطالعه صفر پزوهش صفر 


نمبدونم چب بگم

این دولت و ایران امام زمان ارواحنا فداه پسندانه هست ایا؟


توبه کنید تن پرور نباشید

دزدی نکنید

خیل کارهای بد و مصخره نکنید بجاش کار خوب انجام بدین


یه چیزی هم بگم یه استاد داشتم استاد الگریتم این گفت سر جلسه امتحان هر چی به ذهنتون میرسه بنویسید البته درسم داد تو اون درسش من یه فرمول جدید جذر کشف کردم خودش کف کرد میدونید چی گفت گفت نترسید من کسی رو نمیندازم هرچی فکر میکنید بنویسید

درسته به من داد 10 امتحان ولی با همون برگه المپیاد قبول شدم


شما هم به دانشجو دانش اموز  سخت نگیرید از 20 تا 18 باشه نمراتشون کنکور که اول اخر هست بزار دل بچه شاد بشه اعتماد بنفس پیدا کنه علاقه داشته باشه به درس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد