وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

تحصیل

همین چند وقت پیش المپیاد ریاضی رو بردم نمی‌دونم هدیشو دادن به یکی دیگه یا نه

آقا اینا وحشت دارن پول به دست من برسه

چو فکر کنم یکساله میشم رهبر انقلاب اسلامی

من نمی‌خوام جای خامنه ای باشم اون فقط شعار میده حتی خودش انجام نمیده حرفاشو

من می‌خوام جا خودم باشم

تو روانشناسی رتبم زیر صد شد گفتن شدی ۲۵هزار بخدا طرف رتبه بالا شده بود دانشگاه آزاد قبول شد .ارشد روانشناسی هم رام ندادن حق تحصیل بهم ندادن

با میلیونها آدم اینا اینجوری کردن

معلوم وزارت اطلاعات پشتشه حالا بعضیاشون گناه کارن بعضیاشون نه


آخه چرا من نباید تحصیل کنم من عاشق تحصیلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد