وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

من وضعم از غزه هم بد تره

یعنی حق تحصیل ندارم حق کار ندارم حق سخنرانی ندارم بسیج رام نمی‌دن چون می‌دونن میرم مال خودم میکنمشون

حق ازدواج ندارم همشون وزارت اطلاعاتی بودند اینایی که گفتم تابلو بود خواستگاری دیگمد قبل از اومدن هرزه میکنند البته که من حالا کشت مرده ازدواج مثل این مردای وزارت اطلاعات نیستم امام صادق به شما گفت دیوانه

پولامو نمی‌دن

رفتم یه کتاب بخرم انقلاب هیچ جا نداشت اینا فهمیده بودند 


اصلا یه وضعیه اینجا

پسرم نمره های کم میدن

اصلا میخواستم ثبت نام نکنند یک کیلومتر راه تا اونجا با این حال میخواستم راش ندن 

هیچ جای دیگه مدرسه راش نداده بودند

یه غیر انتفاعی هم گفت ۳۵میلیون من آخه از کجام بیارم


یعنی بیای پیش من بشین بهت میگم چقدر بهم تجاوز کردن تا حالا و چقدر بچه حرومزاده سقط کردم چند تا تخمکمم ور داشتن نمی‌دونم به کی دادن که حرومزادهش کنند 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد