وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

سکه

یه نظام پولی طرحشو دادم به نام نظام سکه ای

این چطوری؟

اینطوری که شما اندازه نفراتتو حوقشون پول سکه به روز میگیری سر برج باید تحویل بدی این پولو

هرچی سود کردی تو این یک ماه برای خودت همه هم میتونن تو حوزشون این کار کنند


از این به بعد هم پول نظام بجز سکه که اینها میگیرن میره تو پول یارانه مردم

تولید و بیکاری هم ریشه کن میشه همه خونه هم دارن طوری کع تورم ایجاد نشه

بچه ها شما پولدارترین افراد رو کره زمین هستید اینجوریتون کردم


اینا متنفر تر شدن از من

دوست دارن ایران و مردمش همیشه بدخت ذلیل گدا بیکار باشن

اگرق..... و د..... نشن


مامانم امروز التماسم کرده حرف نزنم

اخه اینا متنفرن و میترسن من حرف بزنم

خوبه به خامنه ریسی نگفتم بیاین پایین من میخوام جاتون بشینم

اصلا دوست ندارم اونجا باشم چون نکبته

اخ اخ مامانم قسمم داده بود فش ندم حداقل

نکبت به اسرایل میگن خوب اینا فشش نمیدونن 

مامن تورو خدا منو ببخش

میگه میگیریننت 

باشه این اخرین فشم بود


بخدا فش فش من گه نکبت بیشعور و البته حرومزادست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد