وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بی ابرو شدیم

خوب حالا امادتون کردم تا مصیبت عضما رو بهتون بگم

قبر تمام اماما و پیغمبر نبش قبر کردن

الهب فقط من بمیرم این مصیبت نمیدیدم

میگن بخاطره علم خاک تو سر علمی که از نبش قبر بیاد

قبر مراجع

قبر شهدای معروف مثل پلارک

قبر تمام فک فامیل من

اصلا نمیدونم تو گورشون هستند یا نه

چرا؟

بعد ماماانم میگه تو رو خدا حرف نزن مین میگیریننت

حداقل تو بمون برای ما


دهنمون پر از خاک خفه خون گرفتیم

صد رحمت یه اونی که عسگرین زد حداقل پدر امام زمان نبش قبر نکرد

ارزومه شهید بشم

فقط دیگه نه ازار اذیتتون ببینم نه این بی ابرویی رو



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد