وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

نکبت نمیخوایم بچ هامو نو نکشید تبمارستان نبرید

یه دخرته اونجا پرستار بود من یه خورده در مورد داروها حرف زدم و عوارضش بادکتر اصلا مینشستیم بحث میکردیم

انقدرم ترسو به بیمار بگن چی داری میخوری

بعد گفت خوب اسم داروها رو بلدی ها با مصخره


اره بلدم بجز اون سرطانیه که به من دادید البته بهتر شد دیگه جسدمو تیکه تیکه نمیکنید بچسبونید به خودتون


بچه ها اینا از اسراییل بد ترن حیف که اسمشون مسلمونه اصلا نمیدونم چه اسمی دارن


بعدشم اقای خمینی من حتمی قیامت ازت میپرسم چرا حداقل یکبار به جبه نرفتی چطور پای جنگ جهاد دادن رفتی پشت بلند گو

چطور هی هی سخنرانی

کاش یدفعه محض رضای خدا رفته بودی حداقل خوزستان یعنی انقدر حالت بد بود؟فقط مردم حالشون خوب بود


وقتی بهتون گفتم نابینا بگید چشم

مرعشی نجفی خوبی صدر گذاشتید کنار اینو انتخاب کردید خوب اونم سیاسی سیاستی کهفقط شعار بود جبه نرفتند

من یه عکسی از ایت الله نجفی دارم عین گداها نشسته عین بیچاره ها


خوب اره من همین الان به اقای ریسی وخامنه ای هم میگم ما به وزیر شعار احتیاج داریم ولی به نکبت خیر مرسی ما نکبت نمیخوایم

شما دو تا وزیر شعار فقط شعار کاری که همیشه میکردید البته نکبتم بودید انشاالله نکبتون حدف میشه

ارتش هم و سپاه هم همچنین


بچه ها زنگ زدن بیان دنبالم بابام نزاشت

ابنا چی میخوان از من پچدرمو در اوردید12 هزار نفر که توی رانندگی که خامنه ای ازش سهم داره میمیرن 50000 شهید دادیم خمینی بالاسر یدونشون نرفت اینا همش جلو چشم منه دیگه چی میخوان از من نوبلی

به من میگی بخوای بری بیرون پدرتو در میاریم

4 بار منو تا حالا انداختید تیماسرتان به همین بهانه ها پدرمم در اوردید شک برقی هم زدید تجاوز جنسی هم که کردید

پدرمو در اوردید

بچه ها حالا که جنازه منو نمیتونن ازش استفاده کنند بسوزونن به درک


من دیگه اون موقع پیش اهل بیت و شهدام ودستتون به روحم حداقل نمیرسه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد