وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

حضرت فضه

قبر همه تو سوریه خوب بود قبل از جنگ با داعش الا قبر فضه اصلا زنجیر کرده بودند اشغال ریخته بودند  من کنیز فضه خودمو می‌دونم بخدا اگر اجازه می‌دادند تمیزش میکردم رو همه قیرا روکش بود ایشون سنگ خالی یه پارچه ابریشمی همه رو خودم میدوختم گلدوزی میکردم مینداختم رو قبرشون پر از کاش میکردم پر از عطر در پنجره رو رنگ میزدم در وا میکردم ایشون هم زایر داشته باشند خیلی زیاد 

اصلا منو تیبعید کنید سوریه قول میدم از بغل قبر فضه تکان نخورم از صبح تا شب بشینم پیشش قرآن بخونم شبم همونجا بخوابم

فضه داره با نالهاش قلبمو از جا می‌کنه

هرکس با هر چی دسته مادر ما رو میزنم


از شما خوبان معزرت می‌خوام که روضه خوندم 

اگر منو بفرستید سوریه دیگه حتی نظامتونو متذلذل نمیکنم هیچ پیامی دیگه نمی‌دن اصلا فراموش میکنم کشور ایرانو


ما برای اسلام هر کاری کنیم کمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد