وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

شاخه

بچه ها همه چیز حول گناه میگرده حتی انجام واجبات چون انجام ندی گناه مینویسند برات

داداشم عزیز دلم می‌دونم دوست داشتی دکتر بشی

بابامون زیاد پول نداشت ما همموم مدرسه خوب با کلاس تقویتی بفرسته و الا همچون عالی بودیم

اما داداش تو برای من دکتری نیازی نیست با من بحث کنی 

تو خوبی تو یه بچه ناز داری که آرزوی ننه تو خونه داری زندگی داری کار داری همه دوست دارن ماشاالله درختان پر از شاخن

مگه زندگی فقط دکتر شدنه یا احساس برتر بودن از منه

تو برتر از منی تو شاخه کامپیوتر عالی بلدی همه چیشو 

من شاخه هام کمه ولی یکی از شاخه هام خیلی قطوره

تو پر از شاخه ای ولی معمولی

کاش من جات بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد