وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

بیا خوش باشیم بیا بهتر از بهشت بسازیم

 درختارو هرس نکنید طناب ببنیدید کدوم مادر فلانی گفت هرس کنید

ما دین نداریم؟مثل شکستن بال فرشته ها میمونه

حدیث از پیامبر هست

بهشت خودمون کردیم جهنم بعد میگیم چرا بدبختیم 

انقدر من گریه کردم بخاطره مردم که از روی جهل بعضی وقتام عناد درختارو هرس کردن

بعد همشون عین دیونه ها میگن خیابان ولی عصر دیدی درختاش توهمن چقدر قشنگ که اونم بردین نامردا

خودت بهشت جهنم کردی بعد میگی چرامن پیشرفت ندارم خودتم انگار حس میکنی.

نکته بعدی دزدا به هر نحوی مثل این میمونه که روی طلا جواهرات دارن را می رن چشمشون به  بدل دست مردم چه نمایندها چه همشون 

اینا عاریست

بچه ها من خیلی پول دارم اما دستم نیومده گفتم خیلی خوب حداقل برای مردم با پولای من کار درست کنید 

بعد الان که فکر میکنم خوب خودمم میتونم پولدار بشم پولدار با شادی

سانتافمو که سوار میشم یه اهنگ میزارم کل تهران میگردم پشتش مینوسم همتون بخرید برای همتون خدا بوگاتی گذاشته کنار

جالبه من اصلا روی پول کارم حساب باز نکردم خخخخخ

فردا که با ماشین سانتافه من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد