وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

ساختمان سازی

http://rooftruss.ir/index.php/fa/

اینم سایت عالی و کارخانه با انصاف و خوش وعده در زمینه ساختمان  اعم از منزل یا برج مسکونی یا برج تجاری حتی اسکلت های فلزی پل 


ادم های بسیار خوب و با شخصیت و خوش وعده 

خود من انشالله میخوام زمین بسازم ایشون و تیم عالیشون  برای من بسازند

متشکرم ازشون

چون دیگه استرس ندارم که پولم ازبین بره

 هم زمانش هم پولش هم مرغوبیت هم به توافق هم تعهد کاری  ایشون رو به شما پیشنهاد میکنم


ایشون هم باید زندگیشون نوشته بشود و کتاب بشود و برای هممون درس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد