وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

دوره ما میتوانیم2

یکی از تمیرینات اول این دوره اینکه تمیز بپوشیم و مرتب و شیک هم در خانه هم بیرون از خانه

برای خودتون ارزش قایل بشید تا کاینات برای شما ارزش قایل بشن 

بخدا تا وقتی که لباسم کهنه بود هم پولم کم بود هم احترامم کم بود هم شغلم هم همه چی در حد صفر بود

به خودم گفتم چرا لباس کهنه بپوشم ؟لباس نوهامو میپوشم یا میرم میخرم نو میپوشم تمیز میپوشم شیک میپوشم

بچه ها باور نمیکنید دقیقا از اون روز پول لباسم میرسه تا زه بیشتر هم پول دستم اومده شغل پیدا کردم 

یعنی عزیز تو هر چی بخوای اونجوری میشی و پولش برات فراهم

مثلا برای زبان کافیه برید متن بامعنی بخونید هر چقدر که خوندی ولی بخون یکسال نشده مدرس زبان میشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد