وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

وصیت به پسرم

سلام عزیز دلم نمیدونم کی بزرگ میشی و وبلاگ منو میخونی ولی میخوام از تجاربم بهت بگم

کارخونه دار

اون اقایی که قبل 1400 در بدون تعارف اوردن دولت خیلی از زمیناشو خورده بود زمینای کارخونشو ترک زبان بود

میخوام که زمیناش برگرده و هم به ایشون هم کار بسپارید و بیاد در حلقه کاری ما و سازمانمون 

حتی بنده خدا کارخونشم فکر کنم تعطیل کرده بودند دولت

میخوام کار خونش باز بشه درش و پر ادم و ادما کار کنند  و زمیناشم پس بدید


اقای کارخانه دار فکر نکن خدا فراموشت کرده من که بندشم از قبل 1400 هنوز تورو تو ذهنم دارم امیدوارم مشکلتون حل بشه و کارخانتون دوباره به کار بیفته و پر از ادم 


اقای بدون تعارف از این ادما نشون بده و ممنون


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد